søndag 12. desember 2010

Og mannen var ute etter juletre

Julen kom tidlig i hus i år. Da jeg vokste opp pleide vi ikke å pynte treet før 21. - 23. desember. Julepynten har allerede prydet huset i snart 2 uker og i dag ble treet pyntet også. På grunn av at vi venter en liten pjokk ville vi være ferdig med pynt og bakst før denne kom til verden. I går tok jeg derfor turen ut i den mørke, glatte skogen og fant meg et juletreemne. Ikke det fineste treet jeg har sett, men godt nok tatt i betraktning at jeg ikke hadde studert det på nært hold før og at det var bekmørkt da jeg listet meg rundt. Nå kan både jul og baby komme for vi er mer en klare.


For ønsket mitt er alt for stort for meg selv,
det får ikke plass under treet i kveld
Jeg ønsker meg jul og litt fred,
og to jeg kan dele det med

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar